U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Levertijd van mijn bestelling
Wij willen
je natuurlijk zo goed mogelijk op de hoogte houden van de levertijd van je
bestelling. Als je een bestelling (op voorraad) hebt geplaatst voor 17:00 uur,
dan zou je deze de volgende werkdag moeten ontvangen.
Mijn bestelling was niet op voorraad en ik heb nog niets gehoord
Per mail
houden wij je op de hoogte van de week waarin je bestelling geleverd wordt.
Deze mails zou je regelmatig moeten ontvangen. Heb je al een tijdje niets
gehoord over de verwachte leverweek? In dat geval kan je altijd de laatst
gecommuniceerde leverweek aanhouden. Is deze al verlopen? Neem dan contact met
ons op zodat wij het voor je kunnen uitzoeken.
Mijn bestelling was wel op voorraad, maar ik heb nog niets gehoord
Het zou
kunnen zijn dat je e-mailadres verkeerd genoteerd staat waardoor je de mails
niet ontvangt. De mail met het tijdvak ontvang je pas in de avond voor de dag
van levering, houd hier rekening mee. Neem contact met ons zodat wij
je verder kunnen helpen.
De levertijd van mijn bestelling wordt steeds uitgesteld
Wij begrijpen dat het erg vervelend is als de levertijd steeds wordt uitgesteld, en hierin zijn wij helaas afhankelijk van de leverancier/fabrikant. Als jij je bestelling eerder nodig hebt en het nu te lang duurt, neem dan contact met ons op. Wij kijken dan direct wat we voor je kunnen betekenen!
Goed om
te weten: houd je bestel- of ordernummer bij de hand als je contact met ons
opneemt zodat wij direct met je order mee kunnen kijken!