U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Betaling mislukt of geweigerd
Ik heb
betaald maar geen orderbevestiging ontvangen?
Heeft u
betaald met iDEAL, maar weet u niet zeker of uw bestelling gelukt is of niet?
Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is
de betaling niet gelukt en bent u sowieso geen geld kwijt. U kunt uw bestelling
opnieuw plaatsen.
Is er wel
geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden
we u aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij
betalingen binnen krijgen. Als u na een uur nog geen orderbevestiging van ons
hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je
ordernummer kunnen we u snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving
vermeld.
Afgekeurde
creditcard betalingen
Het kan
gebeuren dat uw betaling geweigerd wordt. Geweigerde betalingen kunnen niet
worden teruggedraaid. Uw bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks
worden afgeschreven. Wilt u uw bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan
opnieuw en kies voor iDEAL of vooruitbetaling.